Friday, 22 April 2016

Chia chia!

* mommy!

Mommy: yer pa.

* cuba eja BULAN perlahan-lahan.

Mommy: ha?

* buat aje laaa

Mommy:  B ... U ...

* yer syggg.

Mommy: hahahahaha!!

* chiaaa chiaaa chiaaaaaaa!!

Penangan pickupline!

Popstar

Mommy ambil remote tv lalu ditukarnya ke channel Astro 105.
Ceria Popstar!
Budak ni tengah asyik dan kusyuk menyampaikan lagu Awie yg baru tu, "Ingatkan dia".

* waaahhh bukan main rock lagi budak ni. Zaman saya dulu paling rock pun Newboyz je.

Mommy: eh saya dulu pergi launching album Newboyz tau.

* (aku senyap sebab stunned kejap, selepas beberapa saat .... )

* hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!

Ok rahsia beliau tentang boyband malaysia terbongkar!

Friday, 8 April 2016

Captain

Kami dalam kereta sementara tunggu mommy ambil roadtax. ...

Qaireen: papaaaaaaa, kita nak pergi mana ni?

* kita nak pergi jalan la

Qaireen: jom!!! Pergi main slide!!

* eh kejap la. Tunggu mommy ambil barang dulu.

Qaireen: OK captain papa!

* waaahh papa captain ya?

Qaireen: eh sorry sorry.. captain kakak lah!

* alaa papa baru nak jadi captain (tepuk dahi)

Berangan nak jadi captain jap.

Tahun 5

Tahun 5
Masam senyum
Tangis ketawa
Marah senda gurau
Garang baik
Kau tetap milikku
Ku tetap milikmu

Tahun 5
Nombor tak mana penting
Sayang kasih penting lebihnya
Kau tetap milikku
Ku tetap milikmu

Tahun 5
Biar kita terbang
Teroka luas langit
Mendarat di tapak yg sama,
di Sana.
Kerna
Kau milikku
Ku milikmu